Els homes amb camisa rosa em fan mal als ulls

 

sorpresa

Quan passa alguna cosa inquetant acostumo a dir: “Hay un error en la
matriz!
”. I fa temps que ho repeteixo quan veig un home amb una camisa rosa.

D’acord, no hi entenc en moda. Però un home, el típic “macho ibérico”, amb
camisa rosa no te cap mena de credibilitat! Si fos fúcsia encara… però
acostumen a ser camises de rosa pàlid-fifilongui.

Sona molt sexista, i de la mateixa manera que hi ha nens que els agrada
jugar a cuinetes (i acaben sent grans cuiners), els homes també poden portar
camises roses. Va haver-hi un moment que, per estrany que semblés, les dones es
van posar pantalons.

Però no ens enganyem, sóc la
única a qui li fa molt mal d’ulls?

Reedito: Molts homes m’han comentat que les dones vestides de color rosa també fan mal d’ulls. És cert, però penseu que a nosaltres, quan naixem de seguida ens posen un vestidet rosa, ens pinten l’habitació rosa, ens regalen nines de color rosa… És normal que de tant en tant caiguem en l’error de posar-nos roba d’aquest color asossiat al gènere femení.

6 pensaments sobre “Els homes amb camisa rosa em fan mal als ulls

  1. No només em fa mal als ulls, sinó que a l’ànima també. A mi no m’hi veuràs pas. Poc m’agraden les camises com per a sobre anar de rosa. Apaga y vamonos!

  2. tot i no ser un macho iberico jo tampoc suporto les camises roses….serà que no hi ha colors. De fet en les noies no es pas el color que més m’agrada.

  3. Partint de la base que per a mi rosa i fucsia són el mateix color puc dir que sols tinc una camisa amb aquest.
    No és un rosa cridaner, més fluix que l’obtingut del vermell de les maduixes amb el blanc de la llet.
    No me la poso sovint tot i que no és de les que em posi menys ja que és una de les que millor es deixen planxar.
    Quant al color, potser recordar que abans que els nazis convertissin el rosa en el color que identificava els homosexuals, el rosa era un color plenament masculí.

  4. Maria tens raó. És un color, uhm… passat de moda?
    XeXu quina contundència, jejeje.
    joan he reeditat el post parlant de les dones i el color rosa.
    roviba no ho crec pas. Perquè tot i tenir una nòvia fifilongui, també tenen criteri i boca per dir: “No, això no m’ho vull posar”. Sé a qui et referèixes…
    Josep B el fucsia ja és diferent! És més “modernillu”. Però rosa fifi no, per favooort!

Deixa un comentari

