Personal incompetent (…i aquests són els que em guarden els calers?)

Enfadada
Entro a Caixa Manresa:

– Hola, voldria ingressar aquest xec. És de Caixa Catalunya, però vaig
rebre una carta dient que després de la fusió podia venir aquí.
– Ehm… un segon. *soroll de tecleig*. No es pot fer.
– Coi, per què?
– Perquè és complicat.
– D’acord, i?
– Que tardaria a fer-t’ho.
– Cap problema, no tinc pressa.
– Ja… però igualment som dimarts, la transferència fins dijous no es faria i no tindries els dieners fins la setmana que ve.
– No em fan falta. Només ho vull ingressar.
– Sí, però és que no es pot fer.
– Per què?
– Per què… és molt complicat!
– Et felicito fill… Au, adéu!

Anuncis

6 pensaments sobre “Personal incompetent (…i aquests són els que em guarden els calers?)

  1. Jo jo jo jo jo jo jo jo …
    A la meva dona un li va dir que no “eren nans” per estar tot el dia comptant monedes quan li va dur molta moneda, empaquetada, per ingressar.
    Et penses que t’haguessin dit alguna cosa si fossis clienta vip 😛

  2. Ejem… caixa Manresa… sense comentaris. l’altre dia a caixa catalunya igual, idèntic!!! Segons ens van dir fins al juliol no existirà catalunyacaixa de veritat… Mentrestant… A gaudir de la seva incompetència! jaja
    Salut!

  3. jajajaj m’ha agradat això de #etfelicitofill! ajjajaja
    jo era de “La Caixa” de tota la vida, i com que són una colla de lladres, vaig agafar les cartilles, la nòmina i m’en vaig anar cap al BBVA (tots són iguals, però d’aquests n’estic contenta… per ara)
    I què.. al final vas poder ingressar el xec? 😉

Deixa un comentari

