Història sobre com van intentar robar-li el bolso

puntets

Aquesta història no em va passar a mi, i no m’importaria que m’hagués passat: Així podria explicar-la amb més detalls, ja que és un avís a les persones que, com jo, quan entren al cotxe deixen la bossa al seient del copilot.

De nit, i aturada en un semàfor, va veure com el vehicle  de davant feia marxa enrere per donar-li un cop intencionat. El xoc fou lleu, però un paio sospitós va baixar-ne per demanar-li disculpes tot intentant obrir la porta del copilot amb els ulls clavats a la bossa. Afortunadament, aquella porta feia dies que estava encallada i ella, veient-ne el panorama, va fer senyals a l’individu indicant-li que no hi donés importància i que podia marxar.

Quan m’ho va explicar vaig caure en que l’estratègia era perfecta: Si al cotxe li hagués passat alguna cosa, ningú es creuria que l’accident era per culpa d’algú altre reculant en un semàfor, per tant, la culpa sempre seria d’ella. Moltes vegades quan torno de nit i paro en aquell semàfor em sorprèn que no me n’hi hagin passat de pitjors. Últimament el nivell de confiança ha baixat molt a la ciutat.

És una tonteria, però aconsello passar l’ansa del bolso pel fre de mà. Evidentment, que quedi prou ample per si s’hagués d’utilitzar la palanca, però suficient  perquè si el tibessin es quedés encallat. L’altra opció es posar els segurus, però per abaixar els del meu cotxe, van tan durs que necessito jugar-me-la i, potser, marxar amb un dit trencat.

 

4 pensaments sobre “Història sobre com van intentar robar-li el bolso

  1. vampira és que en aquell moment és normal que la noia es quedés a quadros…
    Ull de Cuc cada vegada se les saben més, i més putes! ò_ó
    aniol al meu cotxe només el tinc de “perxeru” i perquè em freni. I li tinc jurada, que una vegada em va deixar un blau enorme el cul durant un mes per voler canviar ràpid de seient… la culpa no és meva, eh? ^_^u
    XeXu totalment d’acord. Fredament penses: “Agafaria la matricula, o els perseguiria…”. Però segons ella tot va ser tan ràpid i tan paranormal que no semblava possible que pogués haver gent tan rebuscada per haver-se-li acudit la idea de robar bolsos d’aquesta manera.

Deixa un comentari

