10 coses que trobo cutres d’alguns usuaris de Facebook


xD

10 coses que trobo cutres d’alguns usuaris de Facebook i per les quals
discrepo que sigui una xarxa social on contactar amb els “amics”:


1.-
Que es posin d’imatge de perfil un primer pla de la seva cara extret de
la típica foto amb amics, on aquests apareixen retallats per la meitat.
Una de dues: O els seus amics/es són més guapos i no volen sentir-se
inferiors o és que s’avergonyeixen d’ells.   


2. Que utilitzin el seu mur per escriure missatges en segones. Sobretot, el què no s’atreveixen a dir a la cara.

3.-
Que hagin oblidat la funció dels emails i expliquin la seva vida al mur
dels altres. Això sí, sempre expliquen les coses bones. Per les les
dolentes sí que se’n recorden dels emails.


4.-
Que el diumenge sigui el dia oficial de presumir de ressaca. Que trist
que l’únic a presumir sigui d’això. I el més bo és que és mentida que en
tinguin! Però queda tan bé dir-ho, oi?


5.-
Que organitzin sopars d’amics en plan “Evento”. Algú sempre acaba
dient: “Aviseu als que no tenen Facebook”, i ningú ho acaba fent.


6.-
Que deixin comentaris tipus: “Un dia genial a un lloc xupi-guai amb els
meus amics, oi que sí?”. Ni idea, això pregunta’ls-ho a ells i no als
200 usuaris que tens agregats. Si vols fardar del què fas compra’t un
megàfon.


7.- Que pengin fotos creient que poden ser envejables per la resta.

8.- Dir obvietats: “Neva!”. “Fa calor!”.

9.-
Que presumeixin d’estar de vacances: Que si piscina, platja,
muntanya… Però si per molt que estiguin de vacances, continuen estant
davant d’una pantalla enxufats al Facebook!


10.-
El què m’agrada més es posar  coses falses a Facebook perquè m’agrada
veure com apareixen com bolets els cotilles que pràcticament ni em
saluden pel carrer demanant-me si és veritat. Qui realment sigui amic,
ja sabrà què és veritat i què no.



Aquí
dins no hi incloc els usuaris que inconscientment poden fer un
d’aquests 10 punts. Per ser cutre penso que s’han d’haver fet
expressament.

3 pensaments sobre “10 coses que trobo cutres d’alguns usuaris de Facebook

  1. 1.- Jo tinc un dibuix fet amb el Paint.
    2.- Bé, sí, però també hi penjo vídeos raros.
    3.- Jo és al contrari, hi explico totes les burrades i bestieses.
    4.- Jo si tinc molta ressaca (com ara mateix) acostumo a preferir dormir.
    6.- Sí, hi ha gent molt odiosa, però molt. 7.- I a més, molts no veuen la pena que fan també amb el 8.-.
    9.- Gent idiota.
    10.- Oh, però jo això de jugar amb la veritat i la mentida ho faig tot sovint a internet. 😛

  2. Aniol aquest post no va per ningú en concret, però si hi anés series la primera persona que descartaria! 🙂 Sobre el punt 10, el què és cutre no és fer-ho, sinó els que utilitzen el facebook per cotillejar i s’ho creuen! I encara em vaig deixar un punt, però penso que hi hauria massa al·ludits… He vist excustes tontes, però TONTES per colar que van al gimnàs. A veure… si es va al gimnàs és perquè s’està gordo. Perquè en farden? O_o

  3. Post genial. Diria que facebook simplement serveix per distreure’s i que s’usa de manera molt diferent segons l’edat que es té. Sigui com sigui per contactar amb els amics millor quedar-hi o trucar 🙂 El tema és que el facebook és adictiu i jo (per exemple) acabo xafardejant, jugant, mirant i dient alguna bestiesa. El que més m’empipa és la gent que només explica grandeses i que hi ha dies que no sé què hi pinto i em plantejo donar-me de baixa per no perdre-hi més temps

Deixa un comentari

