El meu nou portàtil :)

emocionada

 

Escric des del meu nou portàtil! “I què?”, pensareu. En realitat m’ha fet força mal a la butxaca, però era necessari. El portàtil que utilitzava fins ara era una autèntica tortura per a les orelles! Només engegar-lo se sent un xiulet constant: “Piiiiiiiiiiiiiii!”. Com que la reparació tampoc és barata, he preferit gastar-me’ls amb un bon tros d’ordinador! Core i3, 4gb de ram, ati, 1gb de ram per a vídeo… Tot el necessari per aguantar les noves versions d’Adobe o… jugar als Sims 3!!!

Des de fa uns mesos que rebo força projectes tipus freelance, i això suposa aguantar la pesadilla del pito trinxant neurones. Per tant, quan acabo de fer les hores des de casa, em queden pocs ànims per continuar amb l’ordinador engegat perforant-me els timpans.

Tot i haver perdut el costum de deixar l’ordindor engegat després de treballar, fa temps que tinc idees de posts per escriure, així que  a veure si el silenci del nou pepino-portàtil m’anima a gastar uns minutets més per escriure al blog, encara que siguin quatre línies.

 

 

8 pensaments sobre “El meu nou portàtil :)

  1. Lluc i amb windows 7, quin gran error… (és un trunyo!!!) Però a part de que és el més barat, ho necessito pel tipus de feina que faig.
    Roviba la bèstia ha quedat desbancada? 😉

  2. Doncs mira, t’anava a dir això mateix, que ja no tens excusa. Amb el trasto que t’has comprat, potser t’escriu els posts tot solet i tot!

  3. XeXu tan de bo transcrivís els posts mentals que intento no oblidar de fa mesos!
    Pobra interessada ja havia pensat en tu ja… Però no sé què fer, ja que com a ordindor “secundari” m’aniria bé, i és l’únic que té “butúz”. A part de que hi ha algú que també el vol per baixar pelis. Però tenir-lo engegat 24 hores, suposaria empitjorar el problema del pito… La bateria per això no dura més de 20min.

  4. “El silencio se llama Fujitsu.”
    Apa, a veure si després d’aquesta promoció els de Fugitsu t’ajuden a pagar les mensualitats del nou portàtil.

  5. Pobra interessada quan hagi passat la info d’un ordina a un altre temporalment te’l puc deixar 🙂
    aniol mensualitats? Snif, snif, tot d’un sol pagament!

  6. El tinc i funciona de luxe asiàtic. Això sí, a vegades, enyoro el familiar piiiiiiiiip 🙂 del meu antic portàtil.

Deixa un comentari

